Frakt & Retur

1. Har fraktkostnaden inkluderar lokala skatter, importtullar och tullklareringskostnader?
Fraktkostnaden täcker inte lokala skatter, importtullar, eller tullklareringskostnader som tas ut av din regering. Köparen är ansvarig för dessa importrelaterade kostnader. Kontrollera med din lokala tullkontor för mer information. Vanligtvis behövs ingen extra betalning när du gjort inköp på vår hemsida!

2. Vilket Kurirföretaget använder du?
Vi erbjuder EMS / DHL (rekommenderar vi EMS men DHL är snabbare men inte säkrare) tjänst för leverans.

3. Har ni alternativa transportsätt?
För närvarande är endast EMS / DHL tillgängliga. Vi håller på att se över andra leveranssätt. Kunderna kommer att meddelas när andra transportsätt blir tillgängliga.

4. Kan du skickar min beställning använder mitt kurir konto?
Detta är inte ett tillgängligt alternativ som en standardleverans förfarande skall tillämpas på alla order.

5. När kommer varorna att levereras?
Varorna kommer att levereras 12h affärs tid efter betalningen har försvunnit. Det kommer att ta ytterligare 3-5 arbetsdagar för faktisk leverans ska ske. En leveransbekräftelse e-post kommer att skickas till dig råd din flygfraktsedelns nummer när försändelsen har skickats. Det finns några sällsynta fall där transporter kommer att hållas vid tullen och detta kan förlänga leveranstiden. Observera att detta är utanför vår kontroll.

6. Vilka länder levererar ni till?
Vi sänder till de flesta länder. Om av någon anledning, kan vi inte leverera till din plats, kommer vår kundtjänstrepresentant att kontakta dig.

7. Kan jag ändra leveransadressen efter att jag har slutfört min beställning?
När du har gjort din beställning hos oss, det är bättre att inte ändra någon av den information som du har gett oss, eftersom de flesta beställningar skickas från vårt lager. Vänligen kontakta oss så snart som möjligt efter din beställning, och vi kommer att göra vårt bästa för att kontakta avsändaren direkt och har dina leveransuppgifter ändras. Om det inte finns ingen att teckna din leverans kommer paketet returneras till oss. Vi kommer att skicka dig för din nya adress och arrangera leverans. Men du måste bära fraktkostnaden för redelivery!

8. Vad ska jag göra om jag inte kan få mitt paket under en lång tid?
Om du inte kan ta emot paketet under en längre tid (mer än 20 dagar), fråga gärna din e-post i din lokala expressföretaget med ditt spårningsnummer. Samtidigt vänligen informera oss via e-post omedelbart. Vi kommer att kontakta den uttryckliga företaget för informationen för ditt paket.
Vi är inte ansvariga för leveransförsening orsakad på misplay ordningshandtag av kund (t.ex. ofullständig adress, ordningen med delete).

Vi är inte ansvariga för misslyckanden tjänster och förluster till följd av force majeure. Dessa skäl omfattar men inte begränsas till: Naturkatastrof; krig eller Embargo; force majeure; Inneboende svaghet av transporten; orsakas av feasance och ORDERBROTT av mottagare, den tredje mannen, anpassade eller yttre myndighet.

tillbaka
A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | 0-9